Friday, January 14, 2011

Dutch home mix championships 1983 (finals) on Veronica radio

Not a post within the scope of this blog. But it's part of dutch mixing history: the 1983 home mix championships (thuismix kampioenschappen). Broadcasted on Veronica radio on 03-06-1983.

First hour: http://ia700400.us.archive.org/34/items/Thuismixkampioenschappen-03-06-1983/Finale-Veronica-Thuismixkampioenschappen-03-06-1983-1e-uur.mp3

Second hour: http://ia700400.us.archive.org/34/items/Thuismixkampioenschappen-03-06-1983/Finale-Veronica-Thuismixkampioenschappen-03-06-1983-2e-uur.mp3

Brings back great memories. Hope you all enjoy it.

9 comments:

  1. Leuk om terug te horen ! JW

    ReplyDelete
  2. Pak hem voor de zekerheid mee, al heb ik hem waarschijnlijk al wel, tnx for it. Q

    ReplyDelete
  3. Leuk dat mijn opnames voor het nageslacht bewaard zijn gebleven :) Ik was erbij...
    fyi er moet ook een 3e uur zijn.

    tjonge 1983 - 2011 waar is de tijd gebleven

    ReplyDelete
  4. @deelnemer: top!
    Ik moet nog ergens een bestandje met losse fragmenten hebben, zal eens kijken of daar nog materiaal tussenzit wat niet op deze 2 tapes staat.

    ReplyDelete
  5. @deelnemer: heb een bestand met losse fragmenten nog eens beluisterd. Van het 3e uur heb ik alleen 2 tracks met Rock Steady Crew en spandau ballet. Geluidskwaliteit van de losse mixen zijn wel beter, mocht je je eigen mix nog in betere kwaliteit willen horen, laat even weten welke dan upload ik 'm nog :-)

    ReplyDelete
  6. Heb je ook het derde Uur met Ben Liebrand???

    ReplyDelete
  7. @Deelnemer, was je er toevallig nog tijdens het derde Uur? Weet je nog wat Ben voor een Mix deed op die Avond? 15 Min aan een Stuk of toevallig de twee van Dutch aangesproken Tracks, Rock steady Crew en Spandau Ballet ?

    please let me know :-)

    ReplyDelete
  8. @all: i added the 3rd hour! Props to Ton for sharing.

    ReplyDelete
  9. Haha, ik heb met plezier zitten luisteren, leuk om dit weer te horen. Ik heb ze nog op cassettebandjes, altijd leuk die pioniers te horen...:o)

    ReplyDelete